بنگو ، لایسنس آنتی ویروس

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6
ساخت ترایگر!!! - انجمن تخصصی بازیسازی و طراحی الحاقات بازی های رایانه ای ، پچ ها ، نقشه ها و ...
  1. #1
    JuStice آواتار ها
    مدیر انجمن

    وضعیت
    آفلاین
    نام
    M.S
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    979
    تشکر ها
    1,154
    تشکر شده 1,627 بار در 636 پست

    پیش فرض ساخت ترایگر!!!

    سلام دوستان.. من یک ترایگر میخوام که زمانی که یک خونه نابود میشه پلیر های 7 تا 10 ببازن.
    لطفا یکی زودتر کمک کنه. ممنون.
    دوستان عزیز فروم IRGS برای همتون با تمام وجود آرزوی روزهایی رو دارم که موجب شاد بودن شما باشه.
    امیدوارم بازم روزی فرا برسه که همدیگه رو ببینیم.
    یاعلی !

  2. کاربر زیر بخاطر این پست مفید از JuStice تشکر کرده است.


  3. #2
    HidenLife آواتار ها
    مدیر بازنشسته

    وضعیت
    آفلاین
    نام
    علیرضا
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    974
    تشکر ها
    2,293
    تشکر شده 1,605 بار در 653 پست
    نوشته های وبلاگ
    5
    گیمر تگ: hidenlife

    پیش فرض

    ساخت این ترایگر خیلی آسون هست ف البته با توجه به این که ، در WE ، ساختمون ها هم Unit حساب میشن !
    این هم ترایگری که میخوای :

    ولی باید حواست به این نکته باشه که ، این ترایگری که من برات گذاشتم ، خیلی خلاصه هست و ممکنه باگ هم داشته باشه ، من اینو برات گذاشتم تا روش کار رو یاد بگیری و بقیشو خودت بسازی . چون واقعا آسونه !
    اگر هر کس در کاری که انجام می دهد به قدری غرق شود که گذر زمان را فراموش کند مسیررسیدن به رویاهای خویش را یافته است...

    غیرقابل نمایش برای شما

    غیرقابل نمایش برای شما



  4. تعداد 4 کاربر بخاطر این پست مفید از HidenLife تشکر کرده اند.


  5. #3
    Goldenwing آواتار ها
    عضو دائم

    وضعیت
    آفلاین
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    333
    تشکر ها
    285
    تشکر شده 341 بار در 170 پست

    پیش فرض

    اینم یه راه خلاصه تر.البته هیدن جان بهتره تو Event از Specific Unit استفاده نکنیم چون مال من چن بار درست کردم باگ میشه.

  6. تعداد 3 کاربر بخاطر این پست مفید از Goldenwing تشکر کرده اند.


  7. #4
    Ali_blackair آواتار ها
    مدیر بازنشسته

    وضعیت
    آفلاین
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته ها
    1,394
    تشکر ها
    1,189
    تشکر شده 2,347 بار در 951 پست
    نوشته های وبلاگ
    1

    پیش فرض

    جفتش درسته چه بگیم یک یونیت میمره اگه فلان یونیت باشه و چه بگیم فلان یونیت میمره از نظر کد نویسی فرقی نداره مهم اکشن تریگر هست و اکثر باگ ها در اکشن خراب میشن و البته من یه سری روش Debug کردن بلدم که میتونه باگ ها رو تشخیص بده

  8. کاربر زیر بخاطر این پست مفید از Ali_blackair تشکر کرده است.


  9. #5
    JuStice آواتار ها
    مدیر انجمن

    وضعیت
    آفلاین
    نام
    M.S
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    979
    تشکر ها
    1,154
    تشکر شده 1,627 بار در 636 پست

    پیش فرض

    سلام دوســـتان...j
    1-) یک ترایگری میخوام که نونیت های، مثلا Player 11 از یک مکان به یک مکان دیگه و زمانی که اونجا قدم گذاشتن از اون مکان به یک مکان دیگه به صورت اتوماتیک حرکت کنند مثل DotA...
    دوستان عزیز فروم IRGS برای همتون با تمام وجود آرزوی روزهایی رو دارم که موجب شاد بودن شما باشه.
    امیدوارم بازم روزی فرا برسه که همدیگه رو ببینیم.
    یاعلی !

  10. تعداد 2 کاربر بخاطر این پست مفید از JuStice تشکر کرده اند.


  11. #6
    Ali_blackair آواتار ها
    مدیر بازنشسته

    وضعیت
    آفلاین
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته ها
    1,394
    تشکر ها
    1,189
    تشکر شده 2,347 بار در 951 پست
    نوشته های وبلاگ
    1

  12. تعداد 3 کاربر بخاطر این پست مفید از Ali_blackair تشکر کرده اند.


تگ های این موضوع

قوانین ارسال

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست در پست خود ضمیمه کنید
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Search Engine Optimization by vBSEO

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187